tisdag 7 juli 2009

bland det roligaste jag nånsin hört

en kompis kompis mamma jobbar på nåt ställe där muppar arbetar, typ samhall.
en dag är det en av mupparna som inte dyker upp och dom ringer hem till honom varvid han meddelar att han inte kan komma till jobbet för att han har fångat ett troll. öh w00t undrar dom men han står på sig och hävdar bestämt att han fångat ett troll och lägger på luren.
dom åker hem till honom och han öppnar stressat och vägrar släppa in dom pga av trollet han fångat. inifrån lägenheten hör dom att nån ropar på hjälp och när dom kommer in ser dom ett fastbunden dvärg!

HAHA!

det ska tydligen hänt på riktigt. vilket vore väldigt väldigt roligt. men å andra sidan är det inte helt omöjligt att det är nån form av råttan-i-pizzan-historia. oavsett så skrattade jag så jag grät när jag hörde det.

3 kommentarer:

Erik Mannby sa...

Har också hört denna historia på annat håll, tyvärr, modern myt.

my favorite sa...

buhu, jag hörde den också från annat håll av en kompis till niklas tjej men jag höll hoppet uppe om att vi har lite samma umgängeskrets. och det har ju vi också, snälla snälla säg att det är så, det måste bara vara sant!!!

Carro sa...

Jag fick höra samma fast med en kille som bar hem en dvärg och låste in honom på toaletten tills den personliga assistenten kom hem och hittade en jävligt sur dvärg. Bra historia dock!